نامه ای به خدا

خرید بک لینک

سرگردون تو اینترنت میچرخم !قدیما وقت پیدا نمکیردم فکرامو پیاده کنم ! با اینترنت محدود و اشغالی تلفن و هزار محدودیت دیگه ! همیشه آرزوم بود ای کاش اینترنتی داشتیم پر سرعت و بدون محدودیت. الان دارم ! چه غلطی میکنم؟ سرگردون و حیران  میگردم این صفه اون صفه. میچرخم بین صفه هایی که پین کردم اون بالا و یادم نمیاد واس چی نگهشون داشتم. هزار و شونصد تا چیز که اماده کردم یاد بگیرم ولی کو حوصله؟ کو حال ؟ میدونم بعدش پشیمونم که چرا از این وختام استفاده نکردم. همه عمرم همین بوده هیچوخت حالم رو خوب استفاده نکردم ! همش گند زدم همش تلف کردم همه چیو ! عجب آدمیم که آدم نمیشم و عبرت نمیگیرم و به خریتم ادامه میدم ! + نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۷ ساعت 16:40 توسط من  |  نامه ای به خدا...

ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 14:06

صفحه بندی